נגרות – סגירת נישות

סגירת נישות לצורך אחסון או מניעת אבק

ישנם מקומות רבים שנדמה שאין דרך לנצל אותם, נישות בין קירות בעומק שונה. או לדוגמא בבית עם קומה נוספת, השטח מתחת למדרגות הינו בדרך כלל מבוזבז ואיכשהו מצטבר שם מלאי של חפצים שהיינו מאוד רוצים להסתיר…

צפו בקטלוג ארונות הזזה 2019

כאן אנו נכנסים לתמונה וסוגרים לכם נישה שמשתלבת במראה הכללי של החדר עם דלתות זזות או נפתחות, ככה שמצד אחד תוכלו לנצל את הנישה לאחסון ומצד שני הבית יקבל מראה הרבה יותר נקי ומסודר בעיניים.
ככה גם בפרוזדורים ובחדרי אמבטיה איפה שיש פינות שאינן מנוצלות, סגירת נישה, כזאת תשחרר לכם המון שטח יקר בבית ויותר מזה המקום בו אנו סוגרים את הנישה מקבל מראה יותר מטופח ויוקרתי.

בכל בית ישנן פינות ונישות הנוצרות לעיתים מתוך אילוצי הבנייה השונים, אנו כאן כדי לסגור לכם את הפינה הזו לכל מטרה שתבחרו. יש נישות שעדיף לסגור עם דלתות הזזה או דלתות נפתחות ואף דלתות מתקפלות. את ההחלטה אם לסגור את הנישה יש לקבל בהתאם למיקום הנישה ולצרכים של דרי הבית…

לצפייה בקטלוג שידות מעוצבות לסלון בהתאמה אישית לחץ כאן >

נישות פתוחות כרעיון עיצובי

במקומות ציבוריים כמו סלון, חדר כניסה, מטבח פתוח או חדר אמבטיה ניתן לנצל את קיומה של הנישה להצגת חפצי נוי מיוחדים על מדפים מעוצבים שיתנו שיק יוקרתי לכל פינה. אנו בארונא נתכנן לכם פינה מושלמת בעלת מראה יוקרתי למשך שנים רבות.

לתאום פגישה צרו אתנו קשר