אילו סוגי ארונות קיימים ואיזה סוג יתאים לנו ביותר

ארונות משמשים אותנו מדי יום בכל חלל. בבית, בעבודה ובכל חנות או מרכול שניכנס אליהם נמצא סוגי ארונות. ארונות מטרתם אחסון, הם מאחסנים כלים, ספרים, בגדים ומגוון של מוצרים כאלה ואחרים. מאחר ומדובר בפריט שהוא שימושי, חשוב שהארון יהיה קל לפתיחה, נגיש, עמיד וכמובן מעוצב ומסוגנן בהתאם לחלל שלו.

סוגי ארונות קיימים ואיזה סוג יתאים לנו ביותר - ארון הזזה עם מראה בהירה אקסלוסיבית - ארונא דגמי 2019

 

קיימים היום מגוון של ארונות בשוק, ועל מנת לעשות את הבחירה הנכונה והמדויקת רצוי להכיר את סוגי הארונות על מנת שנדע להתאים לצרכים שלנו, לטעם האישי, למידות ולתקציב את הארון הכי איכותי. במאמר להלן נרחיב על שלושה סוגי ארונות ופירוט על היתרונות והחסרונות של כל אחד.

סוגי ארונות

ישנו מנעד רחב של ארונות שמיועדים לאחסון של בגדים, ארונות שמיועדים לחלל האמבטיה וגם למטבח ולחדרי הילדים. כל סוגי הארונות מגוונים, בהם תוכלו למצוא ארונות הזזה, ארונות פתיחה בעזרת דלתות וארונות בהתאמה אישית ועוד.

ארונות הזזה

ארון הזזה הוא ארון שזז לצדדים על מסילה. ישנם ארונות הזזה עם מראה או ארונות הזזה עם חריטה ועיטורים וכו'. היתרון הגדול בארונות הזזה שהם מהווים פתרון אידאלי לחדרים עם מעט מקום פנוי, מנגנון ההזזה לא פוגם בחלל הפנוי שיש בחדר וישנה חלוקה אפקטיבית במיוחד ויעילה בתוך הארון עצמו. בשל החיסכון המרחבי הוא מעניק, הוא נחשב לארון מאוד מבוקש. תוכלו למצוא ארונות הזזה מעוצבים שמתאימים לחלל בסגנון כפרי, כמו ארון הזזה כפרי או ארון הזזה פרובנס לעיצוב צרפתי הולם. המחירים של ארונות הזזה משתנים בהתאם לאיכות העץ ולשאר חומרי הגלם, המידות וכו'. מנעד המחירים הוא גדול.

ארונות דלתות נפתחות

ארונות דלתות הם ארונות קלאסיים שיכולים להגיע במגוון של סגנונות וגדלים והם מתאימים ליעדים רבים בחללי הבית. נתחיל בחסרון שלהם שהוא בא לידי ביטוי בעיקר בנפח שהם תופסים בחלל. בניגוד לארונות ההזזה, הם תופסים מקום בכך שהדלתות נפתחות קדימה ולא ניתן לנצל את המקום שמלפנים. לעומת זאת הם מאוד נוחים כארונות מטבח, הפתיחה שלהם במטבח יותר נוחה מאשר ארונות הזזה. הם נפתחים בקלות וניתן להוציא מהם כל דבר ביעילות בזמן בישול או בארוחה וכו'. העלות שלהם תשתנה בהתאם לחומרי הגלם, גודל ומידות.

ארונות בהתאמה אישית

ארונות בהתאמה אישית הם ארונות שתוכלו לתפור אותם למידותיכם, משמע, כל ארון תוכלו להחליט על המפרט שלו לפי הצרכים שלכם. תבחרו את סוג חומר הגלם, הגוונים והפרזול, מידות, נפח ומידוף ועוד. את כל זה יעצב עבורכם מעצב שזאת מומחיותו. ארונות אלה הם ארונות שנשארים אתנו שנים ארוכות קדימה, חומרי הגלם שלהם מאוד איכותיים והגימור שלהם מושלם. מדובר במוצר יקר יחסית שכן הוא נחשב לפריט מקורי וייחודי ומושקעת בו חשיבה, זמן עבודה וחומרי גלם יקרים.

צפו בקטלוג – חדרי ארונות מעוצבים