תרומת ארונות ומטבחים איכותיים לעיצוב הבית מטבח בהתאמה אישית

עיצוב ארונות המטבח בצורה איכותית, הוא לא עניין של מה בכך, הרי לא בכל יום יוצא לנו להחליף את המטבח הישן בבית לחדש ולרוב מבצעים זאת אחד ל – 10 שנים ואף יותר. מטבח איכותי, הוא מטבח אשר עשוי מחומרים איכותיים ביותר, אם זה מבחינת איכות ארונות המטבח, חומרי האיטום, הברזים, מוצרי פרזול, השיש ולמעשה כל חומר איתו בונים את המטבח, עליו להיות איכותי ביותר על מנת לקבל תוצר מושלם, כזה שישרת אתכם בנאמנות שנים רבות. בעיצוב המטבח, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי לארונות המטבח יש חלק חשוב מבחינת עיצוב, אך לא רק. ארונות מטבח מעוצבים על פי הטכניקות והטרנדים האחרונים בתחום, יוכלו להקנות לכם נוחות בלתי מתפשרת בשהייה במטבח וזאת לצד מקומות אחסון רבים ופרקטיים בדיוק כפי שאתם רוצים.

תרומת ארונות ומטבחים איכותיים לעיצוב הבית - ארונא

האופציות לרכישת מטבח מעוצב

ישנן שתי אופציות לרכישת מטבח שיהיה גם פרקטי וגם שימושי וכמובן לבל נשכח את עניין העיצוב, שלו יש משקל כבד בעת הבחירה. אז בואו נראה מהן האופציות הקיימות:

רכישת מטבח מוכן  כפלטה

ישנן חנויות מטבחים אשר מציעות מטבחים בהתאמה אישית במבצע, אם זה מתצוגה או מטבחים אשר מוכנים ונמכרים על פי מטר, ולמעש מרכיבים אותו או באופן עצמאי או על ידי שיפוצניקים המומחים בהרכבת מטבחים. למעשה, אתם בוחרים מטבח מבין האופציות הקיימות בשוק ולאחר מכן מרכיבים את כל האקססוריז, אם זה פרזול, ידיות לארונות, ברזים, מדפים ועוד. מדובר בבחירה קלאסית שזולה יותר למטבח בהזמנה אישית על ידי נגר, אך רבים בוחרים את אופציה זאת משיקולים כלכליים.

רכישת מטבח בהזמנה אישית על ידי נגר

אופציה זאת היא יקרה יותר, שהרי לא מדובר במטבחים במבצע או מטבחים הנמכרים כפלטה, אלה הנגר מגיע לביתכם, מתכנן בקפידה את המטבח ובונה עבורכם את המגירות והארונות בדיוק כפי שאתם רוצים על פי בחירה אישיה והעדפות שלכם. במקרים הללו, הארונות נבנים בנגריה, על ידי חומרים ועיצובים אשר נקבעו מראש, כך תוכלו לקבל בדיוק מה שאתם רוצים מבלי להתפשר על גדלים ועיצובים.

לסיכום

הבחירה שלכם צריכה להיות בין המחיר לאיכות. כמו בהרבה תחומים אחרים כיום. אם התקציב מוגבל, אפשר לרכוש מוצר ברמת גימור מעט נמוכה יותר, לחסוך בסוגי שיש למטבחים סטנדרטיים ואולי גם להתפשר על תנאי אחראיות ותנאים אחרים. אך תמיד תקחו בחשבון את התחזוקה לאחר מכן כי חומרים פחות טובים הם חומרים פחות אמידים לאורך זמן.

במידה ויש תקציב גדול יותר, מטבחים בהתאמה אישית על פי כל הצרכים שלכם וברמת גימור גבוהה, מחזיקים מעמד לאורך זמן ומשדרגים את העיצוב של הבית כולו.  ההחלטה בידכם.