רעיונות מושלמים לסידור ארונות

הארון שלכם מבולגן? הגיע הזמן לעשות סדר יסודי ולהכיר פתרונות מצוינים ומושלמים לשמירה על הסדר בארון לאורך כל השנה. מוכנים? אנחנו מתחילים!

שימוש בשקיות וואקום

אם אתם שומרים פריטי טקסטיל בארון כמו מצעים איכותיים, סדינים, ציפיות, מגבות ועוד, אז מומלץ לאחסן אותם בשקיות וואקום ומדוע? כי לפריטים האלה יש בדרך כלל נפח גדול ובאמצעות שימוש בשקיות הוואקום, ניתן לכווץ אותם וכך לחסוך המון מקום בארון. מעבר לכך, שקיות הוואקום שומרות על הפריטים מפני לכלוך ואבק.

פתרונות אחסון לארון הבגדים

מה שעשוי להקל על הסדר בארון ובעיקר על שמירתו הוא שימוש בפתרונות אחסון הכוללים, סלסילות, קופסאות מחולקות לתאים, קופסאות המיועדות לאחסון נעליים, מחיצות וקופסאות עם מכסים. אם תשתמשו בכל אלה, תוכלו לאחסן פריטי לבוש בצורה מסודרת ונוחה. לדוגמה, תוכלו להניח פריטי לבוש כמו גרביים, תחתונים, גופיות, חגורות ועוד. אגב, כך שפריטי הלבוש יהיו מסודרים בקופסאות, תוכלו גם לראות אותם ולדעת מה יש ומה אין לכם. מבחינת הנעליים, נסו בפעם הבאה לא לזרוק את קופסת הנעליים המקורית, אלא פשוט להשתמש בה על מנת לאחסן את הנעליים. אם כבר העניין אבוד וזרקתם את קופסת הנעליים, אז תוכלו לרכוש קופסאות ייעודיות לאחסון נעליים. כאשר הנעליים מאוחסנות בקופסה, הן נשמרות מלכלוך וכך הן לא נהרסות.

קיפול או תלייה?

הוציאו את כל הבגדים שיש לכם בארון וערכו מיון. בגדים שאתם רוצים, הניחו בצד ובגדים שאינם רוצים, הכניסו לתוך שקית ותרמו אותם. את הבגדים שבחרתם להשאיר, מיינו לפי סוג. המיון יבוצע לפי קטגוריות: חולצות, מכנסיים, שמלות, חצאיות וכו'. בדקו איזה פריטים נדרשים לתלייה ואיזה נדרשים לקיפול. לדוגמה, אלו פריטים שכדאי לקפל: חולצות טי שירט, מכנסיים, גופיות, סוודרים, טרנינגים, פיג'מות וכו'. אל תשכחו גם למיין את הבגדים לפי עונת החורף ועונת הקיץ. בגדים שאינם בעונה, יש לאחסן במדף העליון. את הבגדים של העונה הנוכחית, תוכלו לאחסן במדפים קרובים.

אחסון מצעים בארון

את המצעים שלכם, מומלץ לאחסן לפי סטים. תוכלו להשתמש בציפית של הכרית ולהכניס אליה את הציפה והסדין עצמו או שתוכלו לאחסן אותם בתוך ארגז מצעים (במידה ויש לכם כזה). גלגול יחסוך לכם המון מקום אם אתם מאחסנים מגבות בארון הבגדים שלכם, אז תוכלו לחסוך מקום על ידי גלגול המגבות אחת על השנייה. אגב, באותה שיטה, תוכלו גם לגלגל בגדי ספורט שעשויים מבדים נושמים. שיטת הגלגול מצוינת עבור פריטים שאפשר לגלגל אותם מבלי החשש שיהיו קמטים.

שורה תחתונה

אין ספק שחשוב מאוד לשמור על הסדר והארגון של הפריטים בארון שלנו. כך נוכל למצוא בקלות את הפריטים, לדעת מה יש לנו ומה אין לנו ובהתאם לערוך קניות. במידה הצורך ואם יש לכם אפשרות, תמיד תוכלו לרכוש ארון בגדים גדול יותר, בו יהיה לכם המון מקום אחסון.