כיצד לבחור את ארון האמבטיה המושלם

חדר אמבטיה טוב הוא חדר אמבטיה שמאפשר לכם להתקלח בנוחות, לנוע בקלות וליהנות מאווירה טובה. אם אתם מרהטים את חדר האמבטיה ומחפשים את הארון המושלם, לפניכם כמה טיפים כיצד לבחור את הארון הטוב ביותר עבורכם.

לצפייה בקטלוג ארונות אמבטיה מעוצבים

כיצד לבחור את ארון האמבטיה המושלם - ארון אמבטיה 6 דלתות מודרני - ארונא

כיצד תוכלו לבחור ארון אמבטיה?

בחירת מקום – השלב הראשון לפני בחירת ארונות אמבטיה הוא לבחור את המקום שבו אתם מעוניינים להציב את הארון. שימו לב לצרכים שלכם ולשימושים שתעשו בארון האמבטיה ועל פי זה תבחרו את המיקום המתאים לו ביותר.

למדוד את חלל החדר – לפני בחירת ארון אמבטיה יש לבצע מדידה של החדר. חשוב מאוד למדוד את כל הפרמטרים ולבדוק כמה חלל פנוי יש לכם. בעת המדידה בדקו את הגובה, האורך ואת העומק של החלל הפנוי העומד לרשותכם בחדר האמבטיה. שימו לב כי חשוב להתחשב גם בחלל שינוצל לצורך פתיחת הדלתות והוצאת המגירות לצורך השימוש.

אביזרים נוספים – לעתים קרובות ארונות האמבטיה מגיעים בסט יחד עם אביזרים נוספים כגון מראת קיר, שידה או כיור. בדקו את מיקום הצנרת על מנת שתוכל להשתלב בארונות וכן וודאו שיש מספיק מקום על הקיר לתליית המראה במקרה הצורך.

עיצוב – כעת כאשר כל המדידות ברשותכם ואתם יודעים מה אתם רוצים, הגיע הזמן לבחור את העיצוב של הארון שלכם. עיצוב הארונות הוא ללא ספק חלק מהעיצוב הכולל של כל חדר האמבטיה וחשוב לבחור אמבטיות מעוצבות שישתלבו בו היטב. תוכלו לעיין בקטלוגים או בתערוכות של חדרי אמבטיה ולהתרשם מהארונות והעיצובים השונים.

בחירת חומרי הגלם – מלבד המראה והגודל, ארון אמבטיה טוב יהיה עשוי גם מחומרים איכותיים. חומר איכותי הוא חומר חזק ועמיד, חסין בפני מים ואדי מים שיש בחדרי אמבטיה, עמיד לטמפרטורות חמות וכמובן גם כזה שיכול להחזיק לאורך זמן.

לבחון בעצמכם – לאחר שערכתם את כל ההכנות ובדקתם את כל מה שצריך, הגיע הזמן למצוא ארון מתאים, חשוב מאוד לראות אותו במו עיניכם לפני הרכישה. לעתים המוצר נראה טוב יותר בתמונה מאשר במציאות ולכן כדאי לגשת לחנות, להתרשם מהארון, לפתוח את המגירות, להרגיש את החומר ממנו הוא עשוי ואם הוא אכן עומד בכל הקריטריונים, אפשר לרכוש אותו ולהתקינו בחדר האמבטיה.

ארון אמבטיה לחדר אמבטיה קטן

חדרי אמבטיה קטנים מהווים אתגר לבחירת ארונות אמבטיה מתאימים מכיוון שהם צריכים להיות לא רק מתאימים לסגנון ולעיצוב שאתם אוהבים אלא גם לספק אפשרויות אחסון נוחות לכל ציוד האמבטיה שלכם, תוך כדי התחשבות במקבלת המקום.

כאשר בוחרים ארונות לחדר אמבטיה קטנת ממדים, חשוב לחשוב היטב ולא לבחור בחיפזון. למרות שבמקרים כאלה אין נכון או לא נכון, אך תמיד תוכלו למצוא ארון שירות לאמבטיה שיכול להתאים לכם הרבה יותר ולהלום את החלל בצורה הטובה ביותר. חפשו ארונות אמבטיה אשר עוצבו במיוחד לחדרי אמבטיה קטנים. ארונות אמבטיה שמשולבים עם כיור, וכאלה שמאפשרים מקום אחסון רב, למרות היותם קטנים יחסית. אם אינכם בטוחים כיצד לבחור את הארון הטוב ביותר, בהחלט כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום, ולקבל הדרכה איך לבחור את הארון המושלם לחדר האמבטיה שלכם.

אולי יעניין אתכם – ארון אמבטיה תלוי  / חדר אמבטיה מודרני