טיפים לבחירת ארונות

טיפים לבחירת ארונות – אם אתם לא בטוחים איך לבחור ארון לחדר הילדים או לחדר השינה, כדאי שקודם כל תכירו את האופציות העומדות לרשותכם ואם צריך תעשו סיבוב בחנויות השונות. כיום, ארונות יכולים להגיע עם מנגנון הזזה – כלומר דלתות הארונות אינן נפתחות החוצה והן נעות על גבי מסילה או לחילופין ארונות עם מנגנון של פתיחה וסגירה – כלומר הדלתות מותקנות על צירים והן נפתחות החוצה.
לא ניתן בדיוק להגיד מה עדיף יותר מבין שני המנגנונים שהוזכרו לעיל. בסופו של דבר, מדובר על ההעדפה אישית שלכם.

איך לבחור את גודל הארון?

אם אתם לא בטוחים איך לבחור את הגודל, נסו להיעזר במידע שלנו. כאשר בוחרים ארון, רוצים לאחסן בו את כל הבגדים, המצעים וכמובן אם יש מקום נוסף – לאחסן בו עוד דברים שאינם בשימוש יומיומי. הכל טוב ויפה עד כאן, השאלה הגדולה היא האם יש לכם מקום בחדר לארון כזה. אתם הרי לא רוצים ארון גדול שיתפוס חלק משמעותי בחדר, שכן אתם רוצים להשאיר חלקים נוספים פנויים בחדר ובהם לשים ריהוט למשל או דברים אחרים. הפתרון המתאים עבורכם הוא תכנון נכון. מה שצריך לעשות הוא לבדוק כמה אנשים בפועל ישתמשו בארון הבגדים, היכן הוא ימוקם בחדר ומה יהיה המנגנון שהכי מתאים לפתיחת הדלתות. במידה ואין לכם מספיק מקום בחדר, שווה בהחלט לשקול את מנגנון ההזזה. מעבר לכך, יש כמובן למדוד את המידות בהן אתם מעוניינים (אורך, רוחב, עומק) ולראות האם יש מספיק מקום לארון במידות הללו. מעבר לכך, על מנת לחסוך בריהוט בחדר ולא להעמיס אותו, תוכלו למשל לבחור ארונות עם מראה או מראות שמותקנות על הדלתות שלהם.

 

צפו בדוגמאות של ארונות הזזה

טיפים לבחירת ארונות הזזה - דגמי 2019 ארונא

 

פרזול נכון – טיפים לבחירת ארונות

פרזול בסיסי כולל את ידיות הארונות, המתלים והצירים. הפרזול המתקדם יותר כולל גם מתקן להורדת בגדים מארון עליון, מתקנים נשלפים לנעליים, מתלים מתקפלים למכנסיים, מתקנים לתליית עניבות ועוד. כל הפריטים הללו, הם תוספות משמעותיות. מה שכן, קחו בחשבון שלא בטוח שאתם צריכים אותם, שכן הם מייקרים את מחיר הארונות.

מעדיפים חדר ארונות?

כאן תצטרכו כבר תכנון מעמיק ומפורט. זה נעשה על ידי מעצב פנים בעל ניסיון עשיר. אשר מגיע אליכם ומודד את השטח בחדר המוקצה לחדר הארונות. אם יש צורך, מתחמים את השטח עם קירות גבס. המדידות צריכות להתבצע בצורה מדויקת, שכן לאחר מכן, כל התכנון עובר הלאה לנגר או חברה פרטית שבונה את חדר הארונות מאפס. תוכלו לבחור אם אתם מעדיפים מדפים ממתכת או מדפים מעץ איכותי. כמו בכל דבר, גם כאן יש את פרמטר המחיר. בדקו מהו התקציב שלכם ותפעלו בהתאם.

שורה תחתונה
אם יש לכם את כל המידות הנדרשות והחלטתם על סגנון העיצוב שתרצו, יש לעשות לפני הכל סקר מחירים. בארץ, יש המון חברות המציעות חדרי ארונות מובנים או ארונות בהתאמה אישית. בדקו האם המחיר מתאים לכם והאם יש המלצות. שיהיה בהצלחה!

אולי יעניין אתכם גם: ארונות פתיחה