חווית קנייה עם המומחים של ארונא

חולמים על פתרונות אחסון מעוצבים לסביבת המגורים? רוצים להיחשף לכל הפתרונות הטכנולוגיים והמתקדמים ביותר בענף הארונות? זה הזמן לדעת הכול על חוויית הקנייה הממתינה גם לכם בחברת ארונא, החברה המובילה ביותר בישראל לייצור ארונות מכל סוג בהתאמה אישית מלאה.

ארונא הינה חברת בוטיק המתמחה בביצוע עבודות נגרות אישית ברמה הגבוהה ביותר. ההתמחות המקצועית של החברה מתפרשת על עשרות שנים והיא מתאפיינת בהליכי תכנון, עיצוב וייצור מתקדמים המותאמים לרוח התקופה ולכל הטרנדים המובילים בתחום עיצוב ארונות הזזה בהתאמה אישית מלאה לפי צרכיו ודרישותיו של הלקוח.

ארון הזזה עם מראה בהירה אקסלוסיבית

כל סוגי הארונות ופתרונות האחסון במקום אחד

בחרת ארונא, תוכלו למצוא את כל סוגי הארונות המשמשים כפתרונות אחסון לסביבת המגורים המודרניים, החל מארונות פתיחה וארונות הזזה לחדרי המגורים, דרך ארונות אמבטיה ועד לתכנון, עיצוב וייצור של חדרי ארונות מעוצבים. תפיסת העולם של ארונא, מאפשרת לכם ליהנות ממוצרי איכות המיוצרים בעזרת חומרי הגלם הטובים ביותר בענף הארונות, תוך שילוב של רמת גימור גבוהה המבטיחה לכם שלמות ויוקרה בכל ארון.

פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי החברה, כוללים בתוכם למעשה את כל שלבי התכנון, העיצוב והייצור של כל סוגי הארונות הנחוצים לכם, כאשר לצד קולקציית הארונות המתחדשת אחת למספר חודשים, תוכלו ליהנות גם משירותי ייצור ועיצוב בהתאמה אישית מלאה לכל סוגי הארונות הנחוצים לכם ומשירותי התאמת מידות לדגמי ארונות מתוך הקולקציה.

חדר ארונות מעוצב בסגנון קלאסי

המומחים של חברת ארונא, ילוו גם אתכם לאורך כל שלבי הרכישה ויאפשרו לכם ליהנות מפתרונות אחסון מתקדמים המשלבים בתוכם את הטכנולוגיות החדישות ביותר בענף ייצור הארונות.
מעל לכל דבר אחר, חברת ארונא חרטה על דגלה את נושא השירות והיחס האישי המוענק לכל לקוח/ה, כאשר כל צוותי המומחים המלווים אתכם לאורך כל שלבי הרכישה, מורכבים מאנשי מקצוע המתאפיינים בתודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר.

צוות התקנות מקצועי מטעם החברה

על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות מרמת הגימור המושלמת והתוצאה המרשימה, חברת ארונא, מעמידה לרשותכם צוות התקנות מקצועי מטעמה המתמחה בביצוע התקנות של כל סוגי הארונות בבית הלקוח. צוות ההתקנות של החברה מחזיק ברשותו את כל מערכות הציוד הנדרשות לצרכי ביצוע התקנות והרכבות של כל סוגי הארונות המיוצרים ומשווקים על ידי החברה, כאשר ההיכרות המעמיקה של אנשי הצוות עם טכנולוגיות הייצור של ארונות ארונא, מאפשרת להם לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

מחלקת שירות לאדריכלים ומעצבי פנים

סל השירותים של חברת ארונא, כולל גם ייעוץ מקצועי לבעלי מקצוע בענף הבנייה והשיפוצים, לרבות, אדריכלים ומעצבי פנים. שירות זה מאפשר ליועצי הארונות של חברת ארונא, לקחת חלק מעשי בתכנון אדריכלי מקדים של חדרי ארונות ופתרונות אחסון נוספים לסביבת המגורים עוד בשלבי הבנייה או השיפוץ המקדימים, ובכך למעשה לספק ללקוחות הקצה את הפתרון הרחב והמותאם ביותר עבורם.