איך נתאים את הארונות שלנו לעיצוב העכשווי ביותר

עיצוב חדרי ארונות, כשארונות הזזה עומדים בראש הרשימה, מאוד התפתח בשנים האחרונות בעולם כולו, וניתן לראות את ההשפעה על כל שוק הישראלי בתחום ייצור ארונות. ארון הפך להיות חלק מהריהוט הכללי של הבית ולא רק פריט פרקטי שמאחסן בגדים או כל תכולה אחרת. היום כל בחירה של ארון מתחילה מהעיצוב שלו, משום שידוע כבר שכל דבר שנכניס לחלל מיד ישפיע ישירות על האווירה הכללית בבית.
בכל הקשור לארונות פתיחה או ארונות בהתאמה אישית וכו', יש משמעות גדולה ליעילות ולפונקציונליות שלהם שבאים לצד מראה מעוצב למשעי. זה שילוב שכבר מוכר בקרב מעצבי ארונות וחדר לתפיסה אצל הלקוחות הרבים, ולכן הדרישות וגם הסטנדרטים הפכו להיות גבוהים מתמיד.

סוגי ארונות בימינו

היום ניתן למצוא מגוון רחב של ארונות הזזה במבחר עיצובים ומגוון חידושים. ארונות לאמבטיה, ארונות בגדים, חדרי ארונות בפתיחה או ארונות הזזה ועוד. שלל סגנונות רבים וייחודים כשכולם מנסים להתאים את עצמם לצו האופנה המודרני באופן הזה שהם מסייעים לנו באחסון ויחד עם זאת מהווים פריט מעוצב.

גם לטכנולוגיה יש השפעה על הארונות שלנו

גם כאן, בעולם הארונות, לא פסחה החדשנות והטכנולוגיה המתקדמת. מלבד הנושא האסתטי, ישנם פיתוחים חדשים שנוגעים לכל מנגנון שמהווה שימוש ושדרוג הארונות להרבה יותר קלילים ויעילים. בנוסף, העמידות של הארונות מאוד השתפרה, ולכן ארונות שמורכבים באמצעות אנשי מקצוע מיומנים ידועים כעמידים ואמינים מאוד. יש מגוון של שיטות נוחות ומשודרגות ורעיונות כלל עולמיים שאותם ניתן לראות בתערוכות עיצוב ארונות ופרזול שמשקפים דרכים קלות, ירוקות וחדשניות לפיתוחים של ארונות. ארונות הזזה שנחשבים למתקדמים, עם זאת, עיצוב בית פרטי מתבסס בעיקר על בניה עדינה וקפדנית עם חומרי גלם מהשורה הראשונה.

עוברים למינימליזם ולצבעים חמים

בכל מה שקשור לנושא העיצוב ובכלל, ישנה נטייה בעולם המודרני להפוך כל דבר למינימליזם. בהרבה ארצות בעולם ניתן לזהות את הנטייה הברורה הזו. גם כאן מיוצרים חדרי ארונות בקו מאוד נקי ובצבעים חמים. לא תמיד אנו נצטרך חדר ארונות ענקי וגרנדיוזי אלא לעיתים גם חדר ארונות קטן יכול לענות על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר. ההשפעה היא כפרית כשהרצון הוא בעיקר לספק את העיצוב השקט, הבטוח והמשפחתי, לא רק בחדרי השינה, אלא בכל חללי הבית. מהבחינה הזו כל סוגי הארונות המודרניים מתכתבים היטב עם שיטות עיצוב אלו ומצליחים להשתלב מצוין. כיום ניתן לחשוב שההתכנסות למרחב האישי שלנו משפיעה ישר על סגנונות העיצוב של ארונות, וניתן לראות את זה בכל החברות המובילות לארונות.

נסכם שהצורה הטובה ביותר להחליט על ארון לרכישה היא להתייעץ עם איש מקצוע שיסייע לכם לבחור ארון באיכות טובה שיתאים לכל מגוון הצרכים שלכם. חשוב לא להתפשר על חומרי הגלם שכן אלו ארונות שיכולים להישאר אתכם לאורך שנים.

ראו גם: ארונות אמבטיה דגמי 2019