היתרונות בשילוב ארונות הזזה בעיצוב הבית

ארונות לוקחים על עצמם תפקיד מרכזי בכל בית ובית, למעשה, בכל חדר בבתים השונים. כיום, דבר ידוע הוא שיש בנמצא מגוון רחב של ארונות, כל סוג בעל יתרונות משלו. ובכל זאת, אין הרבה ארונות שמומלץ יותר להכניס לעיצוב הבית מאשר ארונות הזזה, הנחשבים כיום לפופולריים ביותר בתחום. הנה כל מה שחשוב לדעת על ארונות מסוג זה ועל מעלותיהם הרבים.

היתרונות בשילוב ארונות הזזה – התכונה המרכזית: חיסכון במקום

ארונות הזזה, אולי מעל הכול, מאפשרים חיסכון ניכר בשטח החדר בו הם מוצבים. הסיבה העיקרית לכך היא שהפתיחה שלהם נעשית, כמובן, לצדדים – פועל יוצא של העובדה שדלתות הארונות ממוקמות על גבי מסילות ייעודיות. זאת להבדיל מארונות הפתיחה המסורתיים, אשר נפתחים כלפי חוץ, דבר שמקטין אוטומטית את שטח החדר בפועל. עקב העובדה הזו, הרי שברור כי ארונות הזזה הם הפתרון המתבקש ביותר, אם לא היחידי, בחדרים בעלי חלל קטן יחסית. כיום, בשנים בהן לא מעט משפחות ישראליות עוברות להתגורר בבתים ששטחם קטן, בעיקר עקב עליית מחירי הדיור, לא ניתן לזלזל בסוגיה זו כלל וכלל.

ארונות ההזזה בהחלט עשויים לכלול בתוכם תכונות שונות המאפשרות להגדיל את הפונקציונליות שלהם עוד יותר, ובכלל זה מתלים שונים הנמצאים בתוך הארון, מגירות הנפתחות מבפנים או אפילו את האפשרות להתקין מראה על דלת הארון.

לצפייה בקטלוג – דגמי ארונות הזזה המלאה של ארונא

 

היתרונות בשילוב ארונות הזזה דגם לונדון בעל דלתות רחבות בעיצוב הבית - ארונא

ארון הזזה איכותי

הפופולריות הגדולה של ארונות הזזה כיום הביאה לכך שהסטנדרטים בייצורם עלו בעשרות מונים במרוצת השנים. ארון הזזה איכותי באמת, כפי שניתן למצוא כיום בלא מעט חברות, מציע את כל הדרוש למשפחה הישראלית הממוצעת: החומרים האיכותיים מהם עשויים הארונות מבטיחים עמידות רבת שנים, בלי קשר לתנאים השוררים בחדר. המשמעות הישירה של כך היא שניתן לרכוש את הארון בראש שקט, תוך ידיעה שהוא יוכל בוודאי לשמש את בני הבית שנים על גבי שנים.

מנגנון הפעולה של ארונות ההזזה נחשב אף הוא לאידאלי

ומסייע להבליט אותו בתחום רחב זה. ארון בהחלט יכול לכלול בתוכו דלתות הכוללות אלומיניום – אחד החומרים המומלצים בעיצוב הבית כמכלול – כאשר את התמונה משלימים בולמים שקטים. כל אלה מביאים לכך שהארון ישמור על אופן הפעולה בו לכל אורך הדרך, כאשר השימוש של בני הבית נוח בכל קנה מידה.

התאמה מלאה לצרכי הלקוחות

סקירה קצרה של שדה המשחק תאפשר בוודאי ללמוד על שורה ארוכה של דגמי ארונות הזזה. אבל, וזה אבל גדול מאוד, ניתן לקחת את כל אלה מספר צעדים קדימה באמצעות תכנון וייצור אישי של ארון הזזה מעוצב, מאפס למעשה, על ידי בעל מקצוע. האדם המזמין את הארון יכול להגדיר את המאפיינים המבוקשים של כל אחד מהמאפיינים שלו, מ-א' ועד ת', מה שמבטיח ארון ייחודי לכל הדעות.

הדבר מתיישב עם היבט משמעותי אחר של העת הנוכחי, והוא הצורך של רבים לבטא אינדיבידואליזם, כלומר, תפיסה עיצובית ייחודית שניתן למצוא אך ורק בבית שלהם.

ראו גם: ארון הזזה עם מראה