קריטריונים לבחירת ארונות מעוצבים לחדר האמבטיה

כאשר מעצבים חדר אמבט, חלק בלתי נפרד מהעיצוב וכזה שנותן את הטון בחדר אינטימי זה, הוא ללא ספק ארונות האמבט. ארונות בחדר האמבט, מלבד היותם רהיט ועיצוב המעניק את הטון והסגנון, מיועדים לאחסון של חפצים שאנו זקוקים להם, אם סבוני רחצה, תחליב רחצה, קרם לגוף, שמפו, מגבות רחצה, חומרי ניקוי, מוצרי עזרה ראשונה ועוד. כמות החפצים שיאוחסנו בארונות האמבט, תלויים בגודלו של  חדר הרחצה עצמו. כיום בשנת 2019 ניתן למצוא חדרי אמבט קטנים שיש להציב בהם ארון אחד, אך ניתן לפתור את בעיית האחסון באמצעות ארונות אמבט תלויים אשר אינם גוזלים מקום מחלל חדר האמבט.

האפשרויות השונות העומדות בפנינו

ישנם ארונות אמבט מוכנים, שהם בעלי מידות אוניברסליות, אך במידה ואתם מעוניינים בעיצוב מיוחד או מידה אחרת שאינה סטנדרטית, ניתן להזמין ארון אמבט שיתאים למידות ולסגנון שלכם. יש לקחת בחשבון את מיקום הברז והסיפון. ניתן למצוא פתרונות אינסטלציה שונים ורבים וישנם ארונות אמבט שמכילים מיקום עבור הסיפון של ברז המים והאינסטלציה של הכיור. תוכלו למצוא עיצובים שונים של ארונות אמבטיה מעוצבים כגון בעיצוב קלאסי, רומנטי, כפרי או מודרני. ישנם ארונות אמבט העשויים מעץ מלא, או כאלה שמצופים בחומר מיוחד נגד רטיבות. יש לבחור את חומר הגלם שיתאים לצרכיכם, לסגנון וכמובן לתקציב.

בארונא אנו מתמחים בייצור ארונות אמבטיה מעוצבים, יפיפיים, עמידים בפני עובש וצבירת בקטריות ומזיקים נוספים והכל כמובן בעיצוב אישית, נגרות מותאמת אישית לעיצוב חדר האמבט האישי שלכם.

התאמת השיש לעיצוב ולארונות חדר האמבט

אם כבר בחרתם את ארונות האמבטיה, על פי הסגנון והאווירה הרצויים לכם, זה הזמן לבחור שיש שהוא המשטח שמותקן מעל לארונות האמבט. יש לבחור בשיש עמיד ובמראה מיוחד שיעניק יוקרה לחדר הכי אינטימי ונוח בביתנו. בחירת השיש חייבת להיות נכונה והיום, שיש דקטון לאמבטיה הפך לשם דבר בחדרי אמבט מעוצבים רבים של אנשים שיודעים כיצד ואיך לעצב את חדר האמבט ושאר החללים בביתם.

שיש מסוג קוריאן לדוגמא, ניתן למצוא בשלושה סוגים וגמורים מעניינים: גימור מאט, מאט משי ומשי בגימור מבריק. ניתן לנקות את משטחי השיש מסוג זה, באמצעות סבון ומים או באמצעות כלור. מומלץ לבחור משטח שיש בגוונים בהירים, היות וכל שריטה ניתן יהיה לראות בגוונים כהים של שיש זה. מלבד זאת, חרי האמבט הינם חללים קטנים לרוב וגוונים בהירים של משטחי שיש וארונות אמבט, יגדילו מהבחינה האופטית את החלל.

בחירת גוון הארונות והתאמתם לחלל חדר האמבט

מומלץ להתאים ארונות אמבט, על פי הגוון השולט בו, מה שיקנה הרמוניה מושלמת בין הגוונים ויהיה לכם נוח לשהות בחדר הכי אינטימי בביתכם. אפשר אף לשלב זכוכית בהירה חלבית יחד עם העץ של ארונות האמבט, מה שיעניק חלל גדול יותר מהבחינה האופטית. מדי שנה, כל אולם תצוגה המשווק כלים סניטריים וריהוט לחדר האמבט, משיק את הקולקציה החדשה, כך שתוכלו לבחור את ארונות האמבט האידיאליים, אשר יתאימו במדויק לגוונים ולסגננן הרצוי לכם. מי שמעוניין בארון אמבט איכותי, יבחר בארון המיוצר מעץ מלא בציפוי מיוחד נגד רטיבות ולחות, אשר יחזיקו מעמד לשנים רבות.