5 עצות שחייבים לקרוא לפני בחירה ועיצוב חדר הארונות

כמעט בכל בית שיש בו הרבה חללים נוכל למצוא גם חלל שמיועד לחדר ארונות. חדר ארונות הוא החלל שאמור לאחסן את כל הבגדים, הנעליים ושאר אביזרי הלבוש שלנו. ברגע שהחלל של חדר הארונות מופרד משאר החדרים הוא מקבל ספוט של תשומת לב ואינטימיות שראויה לכל מה שקשור לעולם ההלבשה. כך גם החלל אמור להיות מעוצב, בצורה שמכבדת כל פריט ופריט שמייעדת לו מקום נגיש לפי התדירות של השימוש, שמעניקה הרבה סדר, ארגון אוורור ולא דחיסות ובלגן.

החשיבות האמתית בחדרי ארונות מעוצבים, היא לא רק לספק חדר ששם נאגרים כל אביזרי ההלבשה, אלא חדר שהוא מרווח מעוצב, שמאפשר לראות מכל צד בגדים מקופלים ומסודרים והבחירה בבגד שנלבש תהיה פשוטה יעילה. כמו כן, החדר צריך להיות מתאים למידותיו של כל ארון הזזה או ארונות פתיחה והמידוף ינצל בצורה אולטימטיבית את הפינות המלאות עד לגובה וימלא כל ואקום, לצד נגישות נוחה.

ראו גם: ארון הזזה עם מראה

חדר ארונות מעוצב יוקרתי

בחירת אדריכל או מעצב פנים בתחום

אם כן, מדובר כפי שמסתמן בכישרון גדול ובאיש מקצוע שמכיר את תחום עיצוב חדר ארונות הזזה ויודע כיצד לנצל ולתעל חדר ארונות קטן לארון בגדים מגוון בעל מידוף ומרחב בתוך חלל נוח ונגיש, שיהיה נעים להיכנס אליו. זאת ללא ספק מומחיותם של משרד אדריכלות ועיצוב פנים מנוסה ומקצועי, שמומחים בכל תחום העיצוב של החללים והם יכולים להעניק פתרונות עיצוביים מעולים שמתאימים הן לגודל החלל, לצרכים האישיים של דיירי הבית וגם לעיצוב הכולל של הבית.

בחירת תקציב ייעודי

חשוב שלפני כל החלטה שתגבשו תדעו מה התקציב שלכם וממנו לא תחרגו. עיצוב חדר ארונות כרוך בעלות כלשהי אך יחד עם זאת לא מדובר בחדר הדומיננטי של הבית ולכן לא כדאי שנשקיע בו תקציב רב. לכן כשתהיה לכם הערכה על התקציב שאותו בחרתם, רצוי לא לזלוג ממנו ולדעת לעמוד בו.

ראו דוגמאות קודמות

בדקו בקטלוגים או ברשת דוגמאות של חדרי ארונות הזזה מעוצבים או ארונות פתיחה מעוצבים, ותראו כיצד הם יכולים להתאים לצרכים שלכם, יש היום מגוון של רעיונות יצירתיים שמתאימים לגדלים שונים של חלל, ולבדוק רעיונות שקיימים, רק יכול לתרום להחלטה שלכם.

צפו בקטלוג חדר ארונות

חדר ארונות ענקי ברמת גימור גבוהה

בדיקת כל החלופות וכל האפשרויות קודם

לפני שתחליטו שאכן יש לכם צורך בחלל של חדר ארונות וחלל הבית שלכם באמת ובתמים מצריך חלל מסוג זה, בדקו מה האופציות האחרות האם בכל זאת ישנה אפשרות שהארונות שלכם ישהו דווקא בחדרי השינה של הדיירים האם יש די מקום בחלל כדי שיכיל ארונות בחדרים וכך תוכלו לנצל את החלל של חדר הארונות לצרכים אחרים.

בחירת חומרי הגלם הטובים ביותר ללא פשרות

כשאתם באים לבנות חדר ארונות מדובר בהשקעה לטווח ארוך, סביר להניח שמדובר במבנה ששייך לכם, אחרת אין טעם להשקיע בחדר ארונות שהוא לא שלכם. חדר ארונות פתיחה הוא חדר אישי ולמרות שלא כל אחד נכנס אליו, אתם האנשים שתפקדו אותו מדי יום וחשוב שהשהייה בו תנעים לכם. החומרים מהם יהיו עשויים המדפים וכל ארון, צריכים להיות איכותיים שיחזיקו לאורך שנים, בחדר ארונות יש ניחוח קלאסי וככל שתשקיעו בו כך תהיה לכם תחושה יותר טובה לצאת ולהיכנס ממנו. דמו את החלל לחנות משובחת של בגדים איכותיים שכל פריט מקשט גם מדף איכותי ומסגנון. כך גם תרצו שייראה החלל שלכם, שיהיה עשוי מהחומרים האיכותיים ושיחזיק לאורך שנים.

אולי יעניין אתכם גם: ארונות הזזה דגמי 2019