ארונות נעליים מעוצבים בחדר ארונות

ארונות נעליים יכולים לשנות לחלוטין את חדר הארונות שלכם. אם אתם מחפשים את חדר הארונות המושלם לאחסון נעליים, הגעתם למקום הנכון. חברת ארונא מתמחה בייצור ארונות מכל סוג בהתאמה אישית ללקוח, בדגש על עיצוב חדרי ארונות יפיפיים לשנת 2019.

לקבל הרמוניה מושלמת בעיצוב

בחירת עיצוב לארון נעליים באופן אישי יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שיקרו לא רק לחדר השינה שלכם  אלא לכל הבית שלכם. זהו למעשה שינוי גישה כאשר אפשר סוף סוף להתחיל לבחור את הרהיטים שלכם באופן אישי ולא להסתמך רק על העיצובים הקיימים. כמובן שלנו  יש מבחר רחב של ארונות הזזה מעוצבים בשילוב מגירות לנעליים להציע לכם אך אם לא תמצאו משהו שמוצא חן בעיניכם ומתאים במלוא האחוזים, תוכלו לכל הפחות לקבל השראה לארון המושלם בשבילכם. כך למעשה אנו מציעים לכם התאמה לארונות נעליים בצורה הכי מדויקת שיש עם ארונות מסתובבים, עם מראה וכן הלאה.

לחסוך מקום בבחירת הארון

לא רק שהעיצובים של ארונות נעליים יכולים להיות מותאמים אישית ולפתור את הבעיה ביצירת ההרמוניה בחדר, ארונות נעליים מיוחדים כמו למשל ארונות מסתובבים או ארונות בגדים שמחולקים למדפים בגובה של ארון רגיל, יכול לחסוך מקום רב. בחירת עיצוב לארון הנעליים לא קובע רק את העיצוב אלא גם את אופי השימוש, החיסכון במקום וזהו למעשה פרמטר לא פחות חשוב. אנו יכולים להציע לכם מגוון רחב של פתרונות שיחסכו לכם במקום ויהפכו אפילו חדר קטן וצפוף לחדר מרווח שהרבה יותר נעים להיות בו. יש לנו ארונות נעליים מיוחדים, מעמד ארונות נעליים עם מראה ודוגמאות רבות.

לחצו לצפיה בקטלוג חדרי ארונות מעוצבים

להכניס את החדשנות לחדר

בחירת עיצוב לארון נעליים יכולה להכניס ערך מוסף לחיים שלכם. אנו יודעים שכדי לספק לכם את הארונות הכי טובים שיש אנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה ולא מספיק מעמד ארונות נעליים עמיד וחזק לטווח הארוך, ולא מספיקה התאמה לארונות נעליים עם שירות אדיב, בפועל יש צורך גם ביצירתיות. ארונות נעליים מקוריים תוכלו למצוא אצלנו בשפע כולל ארונות עם ציר מסתובב לנגישות גדולה יותר לכל זוג נעליים, כולל ארונות משולבים עם הדום וזאת כמובן בהתאם לכל צבע וסגנון.

לנו יש את מה שאתם צריכים

אחרי שכבר הבנתם כיצד ארונות נעליים בהתאמה אישית יכולים לעזור גם לכם לחיות באיכות חיים הרבה יותר גבוהה, עם חיסכון במקום, ערך מוסף לבית וכמובן התאמה מושלמת לעיצוב הכי הרמוני שיש, אתם כבר יודעים במי אתם צריכים לבחור. אנו תמיד כאן לשירותכם לריהוט בהרכבה ובהתאמה אישית כדי שלכם יהיה הכי נוח בעולם. הנוחות אצלנו מתבטאת גם בשקט הנפשי בקנייה אמינה ובטוחה, גם ברהיטים שתמיד יתאימו לכל אחד וכמובן גם במחירים הנוחים. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

ראו גם: חדר ארונות אקסקלוסיבי