ארונות לחדר ילדים

חדר הילדים שלנו הוא הממלכה שלהם. חשוב שיהיה נגיש עם מרחב תנועה מספק ושיהיה מזמין ושכיף להיכנס אליו ולשהות בו. לכן מומלץ שכל בחירה של פריט שיבחר לחדר ילדים יישקל בקפידה, לרבות המיטה של הילדים, השולחן וכמובן הארון בגדים.

כל ארון בחדר הילדים הוא פריט דומיננטי שצריך להראות יפה ומתאים לגוונים ולעיצוב של החדר. ארון לחדר הילדים מכניס בעיקר סדר וארגון, לשם כך צריך לבחור ארון שיש בו חלוקה הגיונית, נפח גדול ויכולות ארגון עם פתרונות יעילים ונוחים. אז איך בוחרים ארונות לחדרי ילדים שהוא נוח ויעיל וגם עם קו עיצובי? להלן כמה טיפים משובחים בנושא ארונות לחדרי ילדים מעוצבים.

קטלוג חדרי ארונות הזזה לילדים - דגמי 2019 - ארונא

לצפייה בקטלוג חדרי ארונות מעוצבים לחץ כאן

ארגון פנימי חכם

הרבה אנשים עוסקים בעת בחירת ארון, דבר ראשון בעיצוב החיצוני, בהתאמה ובנראות שלו לחלל של החדר ולמידותיו. אין ספק שה נכון ומצריך חשיבה, אך לפני הכל חשוב להיווכח בנפח ובארגון הפנימי שלו, הרי בסופו של יום מה שבאמת יהיה חשוב אם יצליח להכיל את כל מגוון הבגדים של הילדים, שמיכות ומצעים ואת שלל צעצועי הילדים. לכן החלוקה של הארון היא הקריטית במקרה הזה. הבנייה שלו תגדיר את הניצול המרבי שתעשו בו ואת רמת האפקטיביות של כל התכולה שתכניסו לתוכו.

בארון בהתאמה אישית תוכלו בעצמכם להגדיר את צרככם ולפנות לאיש המקצוע שיכול לבנות לכם ארון לפי החלוקה שאתם רוצים, כמות המדפים המועדפת עליכם, עם השטח שתבקשו לתלייה של בגדים, מספר המגרות שתזדקקו ועוד תוספי פתרונות מתקדמים שיש. אתם גם תבחרו את הגוון וסוג העץ שתהיו מעוניינים ושיתאים לעיצוב הכללי של החדר. בכל מקרה, אל תשכחו שארון זה יישאר עם ילדכם למשך שנים ארוכות אזי שיקולי עיצוב ואחסון עתידיים גם יהיו רלוונטיים בבחירה זו.

ארון נגיש

ארונות הילדים מיועדים בעיקר לילדים. הם אלו שניגשים, פותחים ומרגישים עצמאים בחלל שלהם.  גם אם זה לא עכשיו זה תכף ומיד יקרה, לכן מומלץ שהארון יהיה ידידותי למשתמש הקטן ונוח לפתיחה וכן בטיחותי! יש ילדים שיהיה להם קל יותר לפתוח מגירות לכן חשוב שהארון שלכם יכיל כמות מספקת של מגרות לצד מידוף. עוד שימו לב שהידיות של הארון הינן מספיק נוחות לשימושם של הקטנים. אפשר לשים גם מראה בתוך הארון, מראה בטיחותית שדרכה יוכלו להתרשם ממה שלבשו הבוקר.

תכניסו קצת סדר לחיים

הרגלי סדר וניקיון לילדכם זה לא דבר רע בכלל. ככל שתרגילו אותם לסדר בעיניים כך זה יהיה להם חשוב בעתיד. עוד כדאי ללמד אותם כבר עכשיו כיצד לקפל את חלק מהבגדים, היכן מיקום של התחתונים או הגרביים ובכל הזדמנות שתראו לנכון שיעזרו לכם בקיפול הבגדים או החלוקה.

ארונות הם מסגרת קסומה של החדר שמכיל בתוכו הרבה ארגון וסדר. הם מאפשרים לילדים לא ללכת לאיבוד בכל הבלגן והדמיון, למרות שתמיד ידמיינו שיש מפלצת בארון עד שיגלו שלא!