ארונות הזזה או ארונות פתיחה? המדריך לבחירת הארון המושלם בשבילכם

ארונות הזזה או ארונות פתיחה? המדריך לבחירת הארון המושלם בשבילכם – כיום יש מגוון גדול של פתרונות אחסון ומבחר עצום של ארונות לחדרי שינה, לחדרי ילדים, למשרד, לחדרי ארונות ועוד. כדי לבחור ארון לבית יש להגדיר את מטרות השימוש וגודל האחסון הנדרש, מידות נדרשות של הארון בהתאמה למידות החדר, עיצוב, פרזול, דלתות פתיחה או הזזה ופונקציונאליות, וזאת כמובן בנוסף למחיר הארון. לפניכם מדריך שיסייע לכם לבחור את הארון המושלם בשבילכם.

ארונות הזזה או ארונות פתיחה? מיקום הארון בבית

חשוב לבחור ארון שיתאים לכם מבחינת גודל לחלל החדר. לכן, לפני שאתם רוכשים ארון באולם תצוגה או דרך האינטרנט כדאי לקחת מידות מדויקות, ובהתאם לכך תוכלו לרכוש את הארון המושלם ביותר עבורכם.

דלתות פתיחה או הזזה

כדאי לדעת כי ניתן לרכוש ארונות בגדים עם דלתות הזזה או פתיחה. ארונות עם דלתות הזזה נחשבים לרוב לפתרון מועדף בגלל החיסכון במקום ונוחות הפתיחה והסגירה של הדלת. עליכם לזכור כי יש להשאיר מקום לדלת פתיחה רגילה לכן ארונות הזזה עם מראה נחשבים ליעילים יותר מבחינת ניצול שטח החדר.

ארונות הזזה או ארונות פתיחה? המדריך לבחירת הארון המושלם בשבילכם - ארונא

פונקציונאליות

יש לבחור ארון בהתאם לפונקציונאליות שלו ובהתאמה מלאה לצרכי האחסון שלכם. לכן, חשוב לבדוק את שטח האחסון של הארון, מספר המדפים, אפשרות לתלות בגדים, מגירות לאחסון הלבשה תחתנה וגרביים, ומומלץ לבדוק האם ניתן לכוון בהתאמה אישית את מיקום המדפים.

עיצוב הארון

חשוב לזכור כי ארון בגדים תופס שטח רב מחלל החדר ומדובר בפריט גדול ובולט. לכן, יש לבחור רק ארונות המתאימים לעיצוב החדר ושאר פריטי הריהוט בחדר, לרבות המיטה, כונניות, שולחן ופריטי נוי. חשוב לבחור ארון מעוצב בהתאמה לגוון הקירות וסוג אריחי הריצוף כדי ליהנות מהרמוניה עיצובית בחדר.

אגב, בהתאם לעיצוב הרצוי בחדר יש לבחור גם את סוג הארון, כלומר ארונות עם דלתות פתיחה או הזזה. ארון הזזה מבטיח לכם עיצוב מרהיב ויופי מרשים אך כדאי לדעת כי קיימים גם עיצובים מרשימים לארונות פתיחה וכיום ישנה מגמה בקרב המעצבים להעדיף מחדש את הארונות של הדלתות הנפתחות.

איכות ועמידות

כאשר מחפשים ארון חדש לבית או למשרד יש לוודא כי הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידים ומומלץ להתרשם מרמת הגימור שלו. ככל שהארון יותר איכותי כך הוא מיוצר מחומרים עמידים וטובים יותר, ולכן יהיה עמיד יותר לאורך שנים ארוכות. חשוב לבדוק את עבודת הפרזול בתוך הארון ולוודא כי הפרזול עמיד בפני לחות והתפתחות קורוזיה. עליכם לזכור כי ארון נועד לשרת אתכם שנים ארוכות לכן מומלץ להימנע מארונות זולים מחומרים שאינם עמידים לאורך זמן וחשוב לרכוש את הארון מחברה אמינה המציעה אחריות ארוכה ושירות מעולה גם אחרי הקניה.

לצפייה בקטלוג : חדרי ארונות מעוצבים לחץ כאן >