היתרונות של ארונות בהתאמה אישית לעומת ארונות מהקטלוג

הבית שלנו מאוכלס במגוון של ארונות, ארונות בגדים, ארונות אמבטיה, ארונות לחדרים של הילדים וארונות לחדר השינה שלנו וכמובן ארונות לחלל המטבח.

המטרה העיקרית בכל ארון היא אכלוס של כל מה שלא אמור להיות נגלה לעין אך עדיין מצריך מיקום בחלל עצמו. הבגדים, המשחקים, כלי המטבח, המזון, מגבות תמרוקים וכדומה.

היום בעיצוב המודרני, ארונות אחסון הם פריט מבוקש, שכן הסגנון המודרני דורש חלל נקי ופתוח ללא פריטים לא חיוניים בחלל, מה שיוצר חלל פתוח נטול הסחות, עם זרימה ומרחב. מאז ומתמיד הזדקקנו לארונות וכשהלכנו לרכוש אחד כזה, חשבנו על הצרכים שלנו ולקחנו בחשבון את גודל התכולה, את הגובה והמידות הרלוונטיות. גם היום בכל בחירה שנעשה חשוב לתכנן במדויק מה הצורך שלנו ולתכנן את כל הארונות בשטח החלל בצורה שתהיה נוחה, נגישה וגם דקורטיבית. במאמר זה נעסוק ביתרונות שיש בארונות בהתאמה אישית לעומת ארונות שאנו רואים בקטלוג.

ארונות בהזמנה אישית

כל ארון שנבחר לכל חלל בבית שלנו, יהיה צריך, לפני הכל, להתאים למידות שלנו ולצרכים שלנו. לא פעם רצינו להצליח לרכוש משהו שיענה בדיוק לצרכים שלנו, למידות ולטעם האישי. לכן ברגע שאנחנו מתאימים את הארון בדיוק לצרכים האישיים שלנו, הנה לנו ארון אידאלי! הוא יספק אותנו מכל בחינה.
את זה נוכל בקלות לקבל באמצעות ארונות בהתאמה אישית המיוצרים בעבודות נגרות בהזמנה אישית. שם תוכלו לתת פירוט מורחב של כל הצרכים שלכם, כמו: כמה מגרות הוא יכיל? מה גודל כל מגירה? כמה מדפים ומה הגובה, איפה תרצו לעגל את הפינות וכמה רחב הארון אמור להיות, תוספות ופרזול לארון, גוונים שלו וסוג עץ וכו'. תוכלו גם לצלם את החלל שבו הארון מיועד לעמוד ולספק את כל המידות שהנגר יבקש מכם. נגר מיומן ומקצועי יתאים לכם את הארון מהחומרים האיכותיים שיחזיקו לאורך שנים ויספק לכם ארון שהוא מותאם לכם בדיוק, בקיצור, הארון ייתפר למידותיכם.

ארון הזזה מעוצב בהתאמה אישית - ארונא

ארונות מהקטלוג

לעומת זאת ארונות מהקטלוג הם ארונות שאנחנו נאלצים להסתפק במה שהם מביאים איתם ולא תמיד הם יספקו בדיוק את מה שאנחנו צריכים ונאלץ להתמודד עם החסרונות ועם היתרונות שלהם. ברור שניתן למצוא מגוון של ארונות היום שעונים לצרכים רבים, אך עדיין לא מדובר בארון שהוא מתאים את עצמו אלינו ואל מידותינו.

תלוי בחלל ובצרכים שלכם

כל פריט שתבקשו בהתאמה אישית יאלץ אתכם בהוצאה גבוה יחסית, ולכן חשוב שבמידה ותבחרו ארונות הזזה בהזמנה אישית כדאי שתהיו מדויקים במקום בו אתם זקוקים. תשאלו את עצמכם אם אתם באמת זקוקים לארונות שיתאימו לצרכים המיוחדים שלכם באמבטיה? או אולי דווקא במטבח? אנו נוהגים לעשות שימוש יומיומי בארונות המטבח שלנו, ולא רק אנחנו, כל באי הבית, ארונות מטבח מאכלסים מוצרים רבים שיש בהם גם שימוש רב, כלי אוכל מזון וכו'. מאוד חשוב שהגישה אליהם תהיה נוחה, ואם אנחנו אנשים נמוכים חשוב שארונות המטבח יהיו בהתאם לגובה שלנו, שיתאימו לאופן ולהרגלי הבישול שלנו, וזאת ארונות בהתאמה אישית יוכלו להעניק. גם בחדר הארונות שלכם אולי תרצו את הארון שתואם לגובה שלכם ולצרכים האישיים שלכם ואותו לא תמצאו בקטלוג אלא רק בהתאמה אישית. יש ארונות שרצוי לרכוש דרך קטלוגים, מבצעים וכדומה. ארונות שבעיקר מספקים את התכולה לה את מייעדים ולא דורשים מכם שינוי הרגלים, ולרוב הם גם יעלו הרבה פחות וישיגו את המטרה.

אולי יעניין אתכם – חדר ארונות מעוצבים