איך מכינים את הארון שלכם להובלה בכמה צעדים פשוטים?

איך מכינים את הארון שלכם להובלה בכמה צעדים פשוטים? אתם עומדים רגע לפני מעבר הדירה, והמטרה שלכם היא להכין את הבית בשלמותו להובלה קלה ומהירה. ידוע לכם כי עליכם לארוז את כל הבית לארגזים, אך יחד עם זאת, ישנם דברים שלא ניתן לארוז בארגזים – הרהיטים שלכם. אחד הרהיטים שעליכם לנייד הוא הארונות בביתכם – החל מארונות אחסון במטבח ועד לארון הבגדים שלכם. אז למרות שאינכם יכולים לארוז את הארונות שלכם, תמיד תוכלו להיערך על הצד הטוב ביותר להובלה. איך עושים זאת? בקלות!

איך מכינים את הארון שלכם להובלה בכמה צעדים פשוטים?

 

1. מפנים את תכולתו

הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לפנות את תכולת הארונות. למרות שאת הארון לא ניתן לארוז באופן ישיר, הרי שאת תכולתו דווקא כן. הזמינו עוד היום חברה מקצועית אשר עוסקת בשירותי קרטונים למעבר דירה וארזו את הבגדים שלכם, את החפצים או כל דבר אחר בקרטונים מסודרים, ובמידת הצורך אף עטפו אותם בניירות או ניילונים לטובת שמירה עליהם. סמנו על הארגזים את סוג התכולה, וזאת לטובת פריקה נוחה וקלה בדירתכם החדשה. זיכרו, העבודה שאתם עושים עכשיו עתידה להקל משמעותית על חברה שאיתה תעבדו לבסוף.

2. מנקים אותו היטב

לאחר שפיניתם את כל התכולה מהארונות, כעת נקו אותם היטב. אתם עתידים לגלות כמויות לא מעטות של אבק ולכלוך, כך שזו הזדמנות מצוינת לנקות את הארון ולנייד אותו כשהוא נקי אל דירתכם החדשה. לרוב ריסוס בחומרי ניקוי עתיד להספיק לכם, אך באם ואתם נתקלים בכתמים או כמויות גדולות של אבק, נסו להשקיע יותר בניקיון שיטיב עם הארון שלכם ויבטיח את עמידותו.

3. יודעים לפרק אותו? עשו זאת

השלב הבא תקף לאלו מכם שיודעים להרכיב ולפרק ארונות. באם ואתם יודעים לפרק את הארון, עשו זאת. השלב הזה עתיד לקצר משמעותית את הובלת הדירה שלכם, שכן הארון שכעת מורכב בדירתכם, יהפוך להיות משטחי עץ שיהיה קל לנייד. אם אינכם מיומנים בפירוק הארון, עדיף להשאיר אותו לחברת ההובלה שתבצע אותו בשמחה עבורכם.

4. לא יודעים לפרק? מחכים לחברת ההובלה

אינכם יודעים לפרק את הארון לבד? לא קרה כלום. ההמלצה היא ליידע את חברת ההובלה כי אינכם יודעים לפרק ולהרכיב ארון הזזה. למרות שלא מדובר על פעולה סבוכה מדי, עדיין מדובר על מלאכה שעתידה לקחת זמן נוסף ביום ההובלה. לכן, על מנת לנהל את הזמנים בצורה אידאלית, עדכנו אותם. חשוב מאד לדאוג כי הארון ריק מכל חפצים – החל מבגדים, דרך כלים ועד קולבים. זכרו, כל עבודה מקדימה שתעשו, תקצר את יום ההובלה שלכם ותקדם אתכם יותר אל עבר הדירה החדשה.